Поїздку на «КарпПрайд» планували давно, точніше весь сезон...

Але, то по сімейним обставинам, то з інших незрозумілих на то причин до цього часу не виходило… А тут все сталося раптово – в четвер зранку зідзвонилися з Андрієм, а в п’ятницю ввечері виїхали. По дорозі обговорювали зовсім невдалий по коропових рибалках рік 2014-й, дуже надіялися перервати з Ігорем смугу майже нульових 5-ти останніх виїздів, але особливого оптимізму не було… чи то був страх розчаруватись черговий раз : ))) …

Прибули десь о 21.00. Озеро зустріло нас темнотою, холодом та вологістю… Але все це було скрашено як завжди ратушним прийомом господаря водойми Андрія, який до цього часу вже розклав свій табір і чекав на нас. Через пів годинки «підтягнувся» ще один наш  давній товариш. Було вирішено влаштувати міні-змагання. Тепла розмова, кава-чай… і… до роботи…

Свій табір ми закінчили розкладати пізно вночі,  і приблизно о 01.30 я закинув дві оснастки з ПВА-стіками.

О 04.30 нас розбудив «паровоз». Як виявилось, це був красень-«шісточка» на одне з моїх вудилищ…

Після цього до світанку нажаль нас ніхто не турбував...

Ранок зустрів нас гарною погодою і сильним вітром, який протримався до вечора... О 09.30 було вирішено кормитися. Моя прикормка складалася з невеликої кількості зернових, пеллетсу CrazyCarp (Carp pellets і Trout pellets), бойлів CCBaits, власних "самокатів-пиляків" солодких смаків.

Покормилися, поснідали... І тут почалося справжнє "піаніно" - "паровози" виїжджали один задругим у всіх...

Так продовжувалося до годин вісімнадцяти, а потім погода почала змінюватись … Після 20.00 пішов дощ... Він йшов цілу ніч...

Десь о п’ятій ранку «паровоз»... недовга боротьба... гідний суперник «пятірочка» на маті...  Дощу немає... вогко, але потепліло... У кума в ночі також дві покльовки – дві рибки в залік...

Завершальний день був похмурим, але теплим... До 12.00 (до цього часу було домовлено змагатися) було ще багато покльовок, адреналіну та пійманої риби... В мене був прикрий «сход» при заведені в підсаку (думаю 9+)..

Отже, результати на 12.00 були наступні:

1. Ваш покірний слуга зайняв 1-ше місце : )))

2. Піднято власний рекорд на 500 грамів : )))

3. Всіма учасниками «події» впіймано 18 риб загальною вагою 74 кг 150 г.

Підводячи підсумки, хочу подякувати Лілі та Андрію за гарно проведений час на їхній водоймі, за гостинність та доброзичливість, за кропітливу працю та терпіння - прогрес в порівнянні з минулим роком суттєво помітний по середній вазі пійманої риби.